Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij
Rozmiar czcionki A A A

Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych

2017-11-17 14:42
Zmień widok

16 listopada w Warszawie odbyła się konferencja zorganizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki przy udziale Polskiej Organizacji Turystycznej pt. „Rzeka Wisła i jej potencjał w rozwoju marek turystycznych”. Konferencja składała się z III paneli: Bezpieczeństwo nad wodą, Jak budować markę turystyczną Wisły?, Przykłady komercjalizacji produktów turystycznych. Skierowana była do przedstawicieli administracji rządowej, samorządowej, branży turystycznej oraz przedstawicieli uczelni wyższych kształcących na kierunkach związanych z turystyką.

W ramach drugiego panelu – „Jak budować markę turystyczną Wisły?” Burmistrz Kazimierza Dolnego Andrzej Pisula zaprezentował realizowany w latach 2010-2012 i współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 6.4 projekt: „Wykorzystanie walorów rzeki Wisły w celu budowy wspólnego produktu turystycznego przez Kazimierz Dolny, Puławy i Janowiec", potocznie nazywanego "projektem wiślanym". W prezentacji burmistrz przedstawił działania zrealizowane przez Janowiec i Puławy, ale szczególnie zaprezentował prace wykonane w obrębie wału wiślanego w Kazimierzu Dolnym, które obejmowały: budowę portu jachtowego, oświetlenie bulwaru, przebudowę ul. Sadowej, zagospodarowanie terenów zielonych oraz budowę toalety. Wystąpienie przedstawiające zakres tych prac, odnosiło się również do przedstawienia ich wpływu  na rozwój produktu turystycznego zbudowanego na marce związanej z rzeką Wisła.

Prezentacja i wystąpienie zostało pozytywnie odebrane i wpisało się rzeczowo w program konferencji, który w szczególności promował Rok Wisły oraz wszystkie pozytywne działania turystyczne budowane w jej otoczeniu lub przy jej udziale. Była to również okazja do tego, aby porozmawiać i wysłuchać propozycji przedstawicieli rządu, samorządu oraz organizacji turystycznych, odnośnie do planowanych w przyszłości działań związanych z zagospodarowaniem Królowej Polskich Rzek

 

Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Zdjęcie 4
Zdjęcie 5