Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij
Rozmiar czcionki A A A

Marka miasta

O marce miejsca

Marki wydają się domeną wielkich firm. I naprawdę WIELKICH miejsc, które sobie te marki wypracowały i je pielęgnują.

Budowanie i umacnianie marki polega na sztuce kompromisu - sukces marki miasta i każdej innej zależy od zbieżności między wizerunkiem (jak nas postrzegają inni) a rzeczywistością (co faktycznie oferujemy). Markę miasta muszą czuć wszyscy, szczególnie jego mieszkańcy. I przede wszystkim muszą w nią wierzyć i identyfikować się z nią. Bo ich więź z marką, wiara w nią i idące za tym ich własne zachowania zawsze będą wpływać na WIZERUNEK miasta. Marka rodzi się w środku społeczności miejskiej i wychodzi wprost z serca miasta. Marka miasta jest własnością każdego mieszkańca, dużych i małych. Tu nie ma jednego właściciela. To zbiorowa sprawa. I zbiorowa PASJA. I przede wszystkim ODPOWIEDZIALNOŚĆ.  Dzięki marce roztaczamy aurę, budujemy zainteresowanie wokół miasta, zwracamy uwagę na jego miejsce na mapie, wciąż opowiadamy jego fascynującą historię, zachęcamy do wizyty, inwestowania, zamieszkania, studiowania, zakupu miejskich produktów i usług. 


Tę zbiorową pasję chcemy pobudzić w Państwu, naszych MIESZKAŃCACH. I zaszczepić w Was poczucie odpowiedzialności za los marki naszego miasta - Kazimierza Dolnego. Państwa rekomendacja i pasja będą znacznie cenniejsza niż porady niejednego specjalisty, informacje turystyczne czy artykuły prasowe. Każdy prawdziwy turysta to wie. Chcemy razem z Państwem budować i umacniać markę KAZIMIERZA DOLNEGO, bo znamy wyjątkową WARTOŚĆ naszego miasteczka.

Wśród dalszych informacji znajdziecie Państwo m.in. "Strategię marki Kazimierz Dolny", opinie ekspertów zamujących się marketingiem miejsc o naszym miasteczku, informacje o wizualizacji marki miasta i podobne wiadomości.