Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  
Zamknij
Rozmiar czcionki A A A

Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym

Czynny:
Poniedziałek:   8.30 - 16.30    Wtorek–piątek:  7.30 - 15.30

Adres:
ul. Senatorska 5
24-120 Kazimierz Dolny
 
Kontakt:
tel.    81 88-10-136, 81-88-10-212
fax.   81 88 10 213
 
E-mail: um@umkd.pl
 
Burmistrz: Andrzej Pisula

Zastępca Burmistrza: Marzanna Cendrowska

Sekretarz: Małgorzata Kuś

Skarbnik: Grażyna Kiełbasa

 

Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym działa na podstawie przepisów prawa określających kompetencje organów gminy, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami).

Urząd w szczególności realizuje zadania:

1) własne gminy,

2) zadania zlecone z mocy ustaw,

3) zadania wykonywane na podstawie porozumień z organami administracji rządowej i samorządowej,

4) zadania publiczne powierzone gminie w drodze porozumienia komunalnego.