Aktualności Drukuj Zapisz

Obwieszczenie Burmistrza

Obwieszczenie Burmistrza
29
kwietnia
2024

Burmistrz Kazimierza Dolnego zawiadamia o podjęciu przez Radę Miejską w Kazimierzu Dolnym Uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek o nr ewidencyjnych 285/3 i 284/2 położonych w gminie Kazimierz Dolny, obręb Parchatka.

 

 

 

Działając na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), art.67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz.1688)  oraz art. 39 i art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),

z a w i a d a m i a m

o podjęciu przez Radę Miejską w Kazimierzu Dolnym w dniu 26 października 2023 roku Uchwały Nr LX/412/23 w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek o nr ewidencyjnych 285/3 i 284/2 położonych w gminie Kazimierz Dolny, obręb Parchatka.

Wnioski do planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko, mogą być składane na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego (um@umkd.pl) na adres Urzędu Miasta Kazimierz Dolny, ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny w terminie od dnia 29 kwietnia 2024 r. do dnia 29 maja 2024 r.

Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada) oraz wskazanie, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem (możliwe jest podanie dodatkowych danych do kontaktu - adres do korespondencji lub numer telefonu). 

Realizując obowiązek informacyjny, określony w art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:

1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kazimierz Dolny z siedzibą: Urząd Miasta Kazimierz Dolny, ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny - kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Kazimierz Dolny możliwy jest pod adresem e-mail: iodo@umkd.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora,
2) dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit c) – RODO) oraz do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e) - RODO), wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, realizowanym w postaci sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3) dane osobowe mogą podlegać ujawnianiu następującym odbiorcom:

  • stronom postępowania administracyjnego,
  • uprawnionym uczestnikom postępowania,
  • organom oraz jednostkom uzgadniającym i opiniującym,
  • organom wyższego stopnia.

4) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do prowadzenia czynności urzędowych lub postępowania a następnie archiwizowane zgodnie z kategorią archiwalną jednolitego rzeczowego wykazu akt,
5) w zakresie swoich danych osobowych mają Państwo prawo żądać:

  • dostępu do danych,
  • sprostowania danych, jeżeli są nieprawidłowe oraz do ich uzupełnienia, jeżeli są niekompletne,
  • usunięcia danych w sytuacji, gdy ich przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
  • ograniczenia przetwarzania, gdy kwestionujecie Państwo prawidłowość danych lub gdy uważacie Państwo, iż przetwarzamy je niezgodnie z prawem, a sprzeciwiacie się Państwo usunięciu danych, lub Administrator Danych Osobowych nie potrzebuje ich do celów przetwarzania a są one niezbędne Państwu do dochodzeń lub obrony roszczeń,

6) organem nadzorczym nad Administratorem Danych Osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, do którego przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi,
7) podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe,
8) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji dotyczących Państwa danych osobowych, w tym tzw. profilowaniu,
9) administrator nie będzie przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym te dane osobowe zostały zebrane.

 

Autor: Justyna Prajsnar
Powrót
Wzory dokumentów
Kawałek ikony dokument
Mapa Gminy

 

Projekty i inwestycje
Ikona wykres wzrost
Rodzina
500+
Ikona rodzina