Aktualności Drukuj Zapisz

Obrady XIII sesji Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym

Obrady XIII sesji Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym
16
czerwca
2025

Przewodniczący Rady Miejskiej Piotr Guz uprzejmie zaprasza do udziału w obradach XIII sesji Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym, która odbędzie się w dniu 30 czerwca 2025 r. (poniedziałek) o godz. 15:00 w sali Gminnego Zespołu Szkół w Kazimierzu Dolnym.

 

 

 

Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr XII/25 sesji Rady Miejskiej.
4. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej i Przewodniczących Komisji.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza.
6. Interpelacje i zapytania Radnych.
7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
8. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym Nr XLIV/311/22 z dnia 28 września 2022 r., poprzez korektę części graficznej planu, w zakresie zmiany przebiegu nieprzekraczalnych linii zabudowy dla działki nr ewid. 170/1, położonej w obrębie Mięćmierz-Okale.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VII/38/24 Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Kazimierz Dolny z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kazimierzu Dolnym.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej Gminy Kazimierz Dolny na lata 2025 – 2028.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Kazimierz Dolny na 2025 rok.
13. Raport o stanie gminy:
a) przedstawienie raportu o stanie gminy,
b) debata nad przedstawionym raportem o stanie gminy,
c) podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Kazimierza Dolnego.
14. Absolutorium dla Burmistrza Kazimierza Dolnego:
a) rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu, sprawozdania finansowego za 2024 rok oraz zapoznanie się z informacją o stanie mienia komunalnego,
b) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2024 rok,
c) zapoznanie się ze stanowiskiem Komisji Rewizyjnej dotyczącym wniosku w sprawie absolutorium dla Burmistrza za 2024 rok,
d) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o wniosku Komisji Rewizyjnej,
e) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Burmistrza z wykonania budżetu za 2024 rok,
f) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
15. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Kazimierz Dolny z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024.
16. Zakończenie obrad.

 

Załączniki

Ikona pdf Ogłoszenie.pdf pdf 153,24 kB
Autor: Justyna Prajsnar
Powrót
Wzory dokumentów
Kawałek ikony dokument
Mapa Gminy

 

Projekty i inwestycje
Ikona wykres wzrost
Nieodpłatna
pomoc prawna